onsdag 14 september 2011

Pannkakorna blir raggmunkar

Hade en liten stund över innan yogan så tänkte att jag lika gärna kunde ställa mig och fixa lite pannkakor till morgondagens frukost då de tog slut imorse. De har verkligen blivit en viktig del av min frukost, underbara pannkakor! (Du hittar receptet här)

Råkade dock upptäcka att jag hade slut på zucchini efter gårdagens paj (vars deg tyvärr blev misslyckad så väntar med att uppdatera er om hur man gör paj). Så jag fick improvisera. Genom att byta ut zucchini mot riven potatis (lite mer än zucchinin) så fick jag hux flux raggmunkar. Jättegott!

Tror det här receptet går att mixtra med rätt mycket då man kan använda olika sorters mjöl och stoppa i olika grönsaker och kryddningar. Pröva verkligen detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar